Bloggpaus

Som ni säkert sätt har jag varit inaktiv dom två senaste dagarna. Varför? Jo, för att jag har tagit mina vänner & min hälsa före datorn, som man borde göra. :) Nu när det börjar bli varmt ute har man helt enkelt inte lust att sitta framför datorn & nörda, utan man vill ut & röra på sig. Därför tar jag en bloggpaus nu, jag vet inte hur länge. Det kan bli en vecka, eller flera månader.. :) Så ni får ha det bäst, & glöm inte att kika in på bloggen ibland för att titta om jag är tillbaks. Pusspuss! ;}

Kommentarer
Postat av: SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-05-13 @ 17:26:21
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: A ♥

SV: Förlåt! Seriöst...



Men jag har inte haft tid att göra någon design, jag är upptagen och det är så många innan dig som också vill ha design. Förlåt men du måste vänta lite, det var fel av mig att skriva sådär...

2011-05-15 @ 09:30:51
URL: http://mixedtoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress (vår lilla hemlis):

Har du en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback